2018/06/30

Begoña Garteizaurrekoa egikidea izango da Europako Gazte Demokraten presidente berria

Asier Areitio Euzko Gaztedi-EGI erakundeko kideak hartuko du Garteizaurrekoaren lekukoa elkartearen presidenteordetzan

2017/09/13

EGIk ‘Ostarte‘ aurkeztu du, euskal gazteriaren prestakuntza eta ahalduntze prozesuan laguntzeko sortu den aldizkaria

EAJ-PNVren gazte erakundeak paperean eta euskarri elektronikoan zabaldu duen aldizkariarekin eragile sozial eta politiko baliagarri eta eraginkorra izateko duen borondatea azpimarratu nahi du

2016/05/14

Esteban: Zertarako bozkatu EAJ-PNV? Esate baterako, euskal gazteek ikasketa bekak izan ditzaten”

Aitor Esteban, Beheko Ganberan berraukeratua izateko aurkezten den Bizkaiko hautagaiak ohartarazi du “politikaz paso egiteak bere ondorioak” dituela eta “kokatzea garrantzitsua” dela, eta gazteria animatu du “Euskadi buruan izanda” bozkatzera

2016/05/12

EGIk bere ardurak adieraziko dizkie Kongresurako EAJ-PNVren zerrendaburuei, hurrengo legealdian ere euskal gazteriaren ahotsa izaten jarrai dezaten

Gazte erakundeak larunbatean ospatuko du ekainaren 26an Kongresurako hauteskundeetan aurkeztuko diren hiru zerrendaburu jeltzaleak eta Euzko Gaztedi erakundearen 40 bat gazte elkartuko dituen ekitaldia EGIkideek Aitor Esteban, Mikel Legarda eta Joseba Agirretxearekin hitz egingo dute kezkatzen eta eguneroko bizitzan arduratzen dituzten gaien inguruan Jardunaldia Periscope-ren eta Twitter @EuzkoGaztedi profilaren bidez zabalduko da

2016/04/30

EGIk Lehendakaria eta berrogeita hamar bat gazte elkartu ditu gazte enpleguaz hitz egiteko

‘Enplegua: gure erronka, gure etorkizuna”, EAJ-PNVren gazte erakundeak esperientziak partekatzeko topaketa antolatu du eta bertan bildu diren gazteek Iñigo Urkullu Lehendakariari enpleguari buruzko galderak egin ahal izan dizkiote

Alderdi Eguna 2018
Jarrai ezazu Gurekin